ایک قدیم زبان کا معمہ گہرا

Posted on Updated on

سکاٹ لینڈ میں ان قدیم پتھروں کے گرد گھومتا لسانی معمہ مزید گہرا ہو گیا ہے جن پر نقوش کندہ ہیں

ان پتھروں کے بارے میں خیال ہے کہ یہ چوتھی اور نویں صدی عیسوی کے دوران سکاٹ لینڈ میں رہنے والے لوگوں نے بنائے تھے۔ یہ لوگ پِکٹس کہلاتے تھے۔

محققین کا خیال ہے کہ مذکورہ پتھروں پر دیکھی جانے والے نقش حقیقت میں الفاظ ہیں۔ تاہم کچھ ماہرین لسانیات اس رائے سےمتفق نہیں۔

برطانیہ کی جامعہ ایگزٹر کے پروفیسر راب لی کی قیادت میں کام کرنے والی تحقیقاتی ٹیم ایسے دو سو پتھروں کا مطالعہ کرنے کے بعد اپنے نتیجے پر پہنچی تھی۔

پروفیسر لی کی تحقیق پہلی بار اس برس اپریل میں شائع ہوئی تھی۔ تاہم فرانسیسی ماہر لسانیات آرنو فورنے نے ایک بار پھر اس پتھروں پر نقوش کے بارے میں بحث چھیڑ دی ہے۔

فورنے کا کہنا ہے کہ پروفیسر لی نے اپنے نتیجے پر پہنچنے کے لیے جو طریقہ استعمال کیا ہے اس کو دنیا میں ملنے والے دیگر قدیم نقوش پر آزمایا جانا چاہیے۔

پروفیسر لی کا کہنا ہے کہ سکاٹ لینڈ میں پائے جانے والے پتھروں پر ان کا تازہ ترین تجزیہ ان پہلی تحقیق سے حاصل ہونے والے نتائج کی حمایت کرتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ انہوں نے کبھی یہ نہیں کہا تھا کہ یہ پتھر پِکٹ قوم کی زبان کا مکمل ریکارڈ ہے۔

پروفیسر لی نے کہا کہ ان پتھروں کے نقوش ایسے ہی ہیں جیسے کسی ہوٹل کا انگریزی زبان میں لکھاگیا مینو جو انگریزی زبان کے بارے میں معلومات کا واحد ذریعہ ہو۔

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s